18.7 C
Caransebeş
18.8 C
Reșița
17.9 C
Oţelu Roşu
duminică 15 iunie 2025

Cătălin Drulă: „Proiectul Autostrăzii A6, Lugoj – Craiova, făcut praf de Sorin Grindeanu!”

Politică

Disputele dintre fostul și actualul șef al Transporturilor au dus la contestații în Instanță, termene decalate și timp pierdut! În tot acest timp șoferii circulă în aceleași condiții pe drumurile pe care ar trebui să avem șoseaua de mare viteză!

Licitația pentru șoseaua de mare viteză care trece și prin Caraș-Severin, a fost lansată de Cătălin Drulă în 1 iunie 2021. Câteva luni mai târziu, proiectul mergea în linie dreaptă și urma semnarea contractului de proiectare, însă Sorin Grindeanu a anulat licitația, spune șeful USR Caraș-Severin, Andrei Plujar. Rezultatul? Instanța a constatat că anularea licitației a fost ilegală, cealaltă licitație anunțată de Sorin Grindeanu se cufundă în contestații.

Concluzia: două licitații simultan și un proiect de infrastructură vital blocat, asta în timp ce cărășenii circulă în continuare pe cel mai periculos drum din vestul țării.

În anul 2022 au avut loc 100 de accidente grave și 20 de decese pe DN6 în Timiș și Caraș-Severin.

Autostrada A6 Craiova-Lugoj, un proiect făcut praf de Sorin Grindeanu. Un rău enorm făcut Olteniei, din ambiție prostească, spune Cătălin Drulă.

Pe 1 iunie 2021, în mandatul meu se lansa licitația pentru proiectarea autostrăzii A6 Craiova-Lugoj. Primul pas, concret și necesar, făcut după Revoluție pentru acest mare proiect de infrastructură care va lega sudul României de Europa. Câteva luni mai târziu, licitația era pe finalizare și contractul de proiectare aproape gata de semnat. De atunci, a început dezastrul. În loc să semneze contractul, Grindeanu a decis ilegal (după cum aveau să constate instanțele ulterior) să anuleze licitația. Pretextul? Chipurile, termenul de proiectare era prea lung: trei ani. Grindeanu a lansat altă licitație cu termen de doi ani. A spart și proiectul în 4 loturi (licitația din 2021 era cu un singur tronson). De atunci a trecut 1 an și nu este semnat NICIUN contract. Matematica de clasa I ne spune că nu s-a economisit nimic, iar costul acestei manevre este că proiectarea nu a început nici azi când vorbim. Licitația lansată de Grindeanu nu e gata, sunt contestații peste contestații și reevaluări peste reevaluări. Nici licitația din 2021 nu e anulată, pentru că instanțele au decis că anularea a fost ilegală. Așadar avem două licitații în paralel, niciun contract semnat și un an irosit. Asta în condițiile în care acum 1 an s-ar fi putut semna contractul pentru întreg proiectul și astăzi am fi fost în plină activitate de proiectare. Pare de noaptea minții. Și este. Un proiect lăsat la cheie, omorât de PSD la Transporturi”, spune Cătălin Drulă.

spot_img

Actualitate